Re: Czy poczta e-mail ma gorszy status od listu i czy mozna ja niedoreczac ??

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 08:44:32 MET

In pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:
> Odpowiedz mi jedynie czy akceptujesz kasowanie prywatnej poczty przez
> administratora ?

Nie zapytałeś się, czy admin moze skasować pocztę zawsze czy tylko
niekiedy. Więc po prostu odpowiem: Tak. Masz jakieś dalsze pytania?

> Nie ma takiej instytucji jak probne konto e-mail.

<VOICE TYPE="baba naga">
Bredzisz.
</VOICE>

> Mowie o sytuacji , gdy wysylam poczte e-mail do adresata.
> Juz to powtarzam. Ja nie ma ochoty sprawdzac, ze a_at_cos.tam to konto 2
> misieczne, a b_at_cos.tam to na 2 lata , a jeszcze inne na 7 dni.

On to powinien powiedzieć, nie uważasz?

> Na tym sie opiera bezpiecznestwo handlu internetowego.
> W HK, Singapurze i wielu krajach azjatyckich sa gieldy handlowe on-line.
> Wchodzisz do systemu, rejestrujesz sie , dostajesz identyfikator i
> zawierasz kontrakty przez inet.
> I ktory system ma sprawdac czy wchodzisz z konta 7-dniowego czy
> rocznego.

Acha. A dziwnym trafem nie tak całkiem dawno wymieniałem kartę
bankomatową. Bo stara już była nieważna.

Czyli, zamykamy ten caly internet, tak?

--
-- Andrzej Bort                 bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
-- Centrum Komputerowe Politechniki Śl.,     44-100 Gliwice, Akademicka 16