Re: Czy poczta e-mail ma gorszy status od listu i czy mozna ja niedoreczac ??

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 13:15:07 MET

In pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

: Zatem pytanie jest nastepujace, czy administrator serwera mailowego moze
: skasowac cudza poczte.

Jasne, że może. I nawet to czasem robi.

: Wedlug mnie nie i nawet nie ma takiego prawa, a w kazdym p[rzypadku jst
: zobowiazany podjac niezbedne czynnosci dla dokonania doreczenia poczty
: e-mail.

A biuro rzeczy znalezionych ma podjąć poszukiwania właścicieli
przedmiotów znajdujących się w jego gestii? Tak tak.

: Nie mowmy o konkretnym serwerze.

Dlaczegóż to nie?

: Przyjmij prosze do wiadomosci, ze brak jest takiej instytucji, jak
: probne konta e-mail, czy testowe, kazde konto e-mail jest pelnoprawna
: skrzynka pocztowa, tak tu jak i calym cywilizowanym swiecie.

Says who?

: Zechciej przyjac do wiadomosci, ze nie jest znana metoda, pozwalajaca na
: odroznianie , czy konto e-mail uzytkownika jest kontem testowym, czy
: probnym, czy czasowym , czy jakimkolwiek innym o pogorszonym statusie.

Że się tak brutalnie spytam:
- I co z tego?

: No wlasnie pisze, ze chce promowac legislacje, ktora uniemozliwi
: zamykanie serwisu poczty e-mail bez uprzedzenia, na mocy ustawy o
: ochronie danych osobowych.

Proszę bardzo. Ale nie myl swoich promocji z faktami.

: I pozostane nadal przy przekonaniu, ze wysylajac e-mail do adresata,
: oczekuje i jestem przekonany w 100% , ze jezeli nie zostal mi zwrocony
: jako niedoreczony, to zostal doreczony do skrzynki adresata i jemu
: udostepniony.

To jesteś naiwny.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -