Re: Bez komentarza...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 20:13:39 MET

"Slawomir" <sd000001_at_polbox.com> writes:

> Klient generujacy minimalny ruch musialby by placic bardzo wysokie
> oplaty stale aby zrownowazyc koszty instalacji i eksploatacji.

Powinien ponosic takie same koszty stale co kazdy inny klient
w podobnej odleglosci (technicznej) od centrali. Generowany
ruch nie ma tu zadnego znaczenia, placi sie za niego osobno.

> To z kolei bylo by progiem nie do przejscia dla wielu klientow.

Dla wielu klientow nie do przejscia jest kupienie mieszkania
czy np. samochodu. Sugerujesz, ze ja mam im sie dorzucic?
Zreszta... dla wielu klientow nie do przejscia jest samodzielne
sfinansowanie flaszki wina "owocowego".

> Za 10 lat bedzie to juz niemozliwe.

Bedzie jak najbardziej mozliwe. Za 10 lat raczej nie bedziemy uzywac
takiego anachronizmu jak telefon, zwlaszcza analogowy.

--
Krzysztof Halasa