Re: Bez komentarza...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 19:37:56 MET

jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) writes:

> Nie - o to ze jak wszyscy Ci co dzis korzystaja po kilkanascie minut
> zaczna sie wlaczac na godziny czy non-stop, to trzeba bedzie
> rozbydowac krajowe i miedzynarodowe lacza.

I tak trzeba. Mam wrazenie, ze dialupy to tylko niewielka czesc
ruchu miedzynarodowego.
To, co sie w tej chwili dzieje z laczami zagranicznymi TPSA, to jest
i tak skandal.

> Dokladnie - i udostepnienie internetu non-stop, podciagniecie drutow,
> jeszcze wybudowanie centrali za 200zl miesiecznie .... trudno bedzie.

W tej cenie powinny byc lacza dzierzawione. Wydaje mi sie, ze i tak
TPSA zarabialaby na tym wystarczajaco duzo. Tyle, ze zeby do tego
doszlo, zapotrzebowanie na taka usluge musi byc duzo wieksze, bo tylko
wtedy bedzie to oplacalne.

--
Krzysztof Halasa