Re: Bez komentarza...

Autor: Slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 02:45:15 MET

Krzysztof Halasa wrote in message ...

>Powinien ponosic takie same koszty stale co kazdy inny klient
>w podobnej odleglosci (technicznej) od centrali. Generowany
>ruch nie ma tu zadnego znaczenia, placi sie za niego osobno.

Ale generowany ruch na odpowiednim poziomie "justyfikuje"
ekonomicznie utrzymanie linii.

>Dla wielu klientow nie do przejscia jest kupienie mieszkania
>czy np. samochodu. Sugerujesz, ze ja mam im sie dorzucic?
>Zreszta... dla wielu klientow nie do przejscia jest samodzielne
>sfinansowanie flaszki wina "owocowego".

Z tym ze rozbudowana infrastruktura telekomunikacyjna
jest w interesie wszytskich.
Dlatego nawet w USA funkcjonuje tzw. iniversal service
ktory oznacza ze telcos nie moga nikomu odmowic zalozenia
 telefonu.

>Bedzie jak najbardziej mozliwe. Za 10 lat raczej nie bedziemy uzywac
>takiego anachronizmu jak telefon, zwlaszcza analogowy.

Za dziesiec lat jak dobrze pojdzie to dopiero bedziecie mieli
 nasycenie telefonami na poziomie rozwinietego swiata.:)