Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 15:10:04 MET

Wodospad Niagara wystukal(a), co nastepuje:::::
>dolicz do tego abonament za Interent/providera, bo zdaje sie ktoregos
>nie doliczyles i juz masz 4-krotna roznice...

W obu przypadkach nie doliczylem. Normalnie mam abonament standardowy $12.00
za polaczenia telefoniczne + kilkanascie $ dla ISP'a. Jak chce lacze stale
_do_centrali_, place $100.00 + znowu kasa dla ISP'a.

>i nikt Ci nie rozpierdzieli polaczenia bo ZA TO PLACISZ i mozesz sobie
>serwer wlasny postawic calkiem legalnie BO ZA TO PLACISZ.

To prawda. Co nie zmienia faktu, ze ludzie robia sobie z ryczaltu lacze
stale, lub czesciowo-stale. Oczywiscie stawianie zadnego servera na
dial-up'ie nie ma zadnego sensu, niemniej jednak mozliwosc taka jest.

>telefon stacjonarny to sie zgodze, odnosnie komorek to sie nie
>spotkalem, chyba ze masz na mysli NMT.

Dziwne, moj telefon (w TP S.A.) nie trzeszczy wcale, a komorki czy Plusa,
czy Ery, to w miescie trzeszcza jak diabli. A poza miastem nic nie
slychac... czasami.

>komorki, czy stacjonarne ???

I te i te. Przykladowo, mimo, ze mieszkam w Warszawie, to musze z Idea
wychodzic na zewnatrz domu, zeby cokolwiek zrozumiec. Z Plusem jest lepiej -
mimo, ze trzeszczy jak diabli, to jak podejde do okna i glosno krzycze, to
nawet mnie druga stronie zrozumie.

O NMT nawet nie wspominaj, to sie nie da nic zrozumiec, nawet jak stoisz pod
nadajnikiem.

>wciskasz na noc do ladowarki i na rano masz gotowy do pracy, wiec w
>czym problem ???

W tym, ze musze go ladowac. Kurcze, o czym ta dyskusja? Oba rodzaja
telefonow sluza w sumie do tego samego, ale maja zostosowanie w innych
miejscach. Rozmowy lokalne w TP S.A. sa przywoitej jakosci, czego nie mozna
powiedziec o rozmowach przez komorki.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.