Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 15:03:58 MET

I.r. tete wystukal(a), co nastepuje:::::
>Przy okazji - myslisz, że naprawdę całość spośród tych 50% (łe, coś za
dużo....
>zdecydowanie, chyba że wzięli po liczbie osób na komputer z modemem)

Nie wiem... to chyba w "GW" czytalem.

>wszyscy są w
>stanie zainstalować program?

Hmm chyba tak. Jak potrafia wlaczyc komputer :->

> Ostatnio spotkałem gostka, który ściągnął sobie z ZUSu
>"płatnika" (taki ich programik), a potem narzekał, że nie chodzi i smęcił,
że trzeba
>zainstalować....

Wiesz, swoja droga, to ze chory mozg pisal ten program, to nie jego wina.
Nie wiem, dlaczego np. program nie moglby chodzic w Win 3.1. Czy kazda firme
stac na Win9x ?
Poza tym mile ostrzezenie na poczatku... program pracuje w 800x600. Czyli
nie dosc, ze musisz miec conajmniej P5 z 32 MB RAM (do Windy), to jeszcze
monitor 15-17" (do 800x600) i porzadna karte graficzna. I oczywiscie wydac
odpowiednio duzo na system operacyjny.

Moze w ZUS-ie sobie z naszych podatkow takie komputery strzelili, ale w
firmach - zwlaszcza tych mniejszych - standard to na pewno nie jest.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.