Re: Skandal Polityczny!!!

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 16:03:24 MET

Przemyslaw Rudzki wrote:

> Prosze nie wyrazac opinii na temat tego czy dany post powinien byc na takiej
> czy inne grupie dyskusyjnej. Ten wywiad powienien uslyszec kazdy Polak.
>
> Nie wiem czy ta sprawa byla poruszana ale mysle, ze kazdy Polak powinien
> posluchac wywiadu pana Sterna z jedna z polskich dziennikarek.

Po pierwsze - nie ta grupa. Po drugie - myślę, że Polacy mają lepsze
rzeczy do słuchania niż to, facet o manii wielkości przerastającej
Empire State Building nie lubi kiełbasy oprócz tej, którą ma w
spodniach.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND