Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 13:40:28 MET

On Sat, 2 Jan 1999 20:23:07 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>Tak, to jest duzo, bo to jest ponad 8 razy wiecej.
>
>/W porownaniu do abonamentu std. $12.00 (w tym rozmowy lokalne darmocha)/

dolicz do tego abonament za Interent/providera, bo zdaje sie ktoregos
nie doliczyles i juz masz 4-krotna roznice...
i nikt Ci nie rozpierdzieli polaczenia bo ZA TO PLACISZ i mozesz sobie
serwer wlasny postawic calkiem legalnie BO ZA TO PLACISZ.

>Bo trzeba glosniej mowic?

nie dawniej jak wczoraj ja sie musialem wydzieraz przy rozmowie z
Olsztynem.

>A moze dlatego, ze wiecej trzeszczy?

telefon stacjonarny to sie zgodze, odnosnie komorek to sie nie
spotkalem, chyba ze masz na mysli NMT.

>Albo, ze
>wiecej kosztuje?

placisz za mobilnosc i za to, ze nie trzeba siedziec POD TELEFONEM,
tylko mozna spokojnie go zabrac ze soba...

> A moze dlatego, ze nie wszedzie dzialaja?

komorki, czy stacjonarne ???

>I nie zawsze,
>bo trzeba ladowac ?

wciskasz na noc do ladowarki i na rano masz gotowy do pracy, wiec w
czym problem ???