Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 00:40:39 MET

On Sun, 3 Jan 1999 15:10:04 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>To prawda. Co nie zmienia faktu, ze ludzie robia sobie z ryczaltu lacze
>stale, lub czesciowo-stale. Oczywiscie stawianie zadnego servera na
>dial-up'ie nie ma zadnego sensu, niemniej jednak mozliwosc taka jest.

Ile % tak robi ???

>Dziwne, moj telefon (w TP S.A.) nie trzeszczy wcale, a komorki czy Plusa,
>czy Ery, to w miescie trzeszcza jak diabli. A poza miastem nic nie
>slychac... czasami.

ja mieszkajac w malej aglomeracji nie narzekam na jakos, przy 1 kresce
jakosc polaczenia jest bardzo dobra, a centrala przewodowa to stary
Strowger stad ta roznica.

>I te i te. Przykladowo, mimo, ze mieszkam w Warszawie, to musze z Idea
>wychodzic na zewnatrz domu, zeby cokolwiek zrozumiec.

Alez to jest efekt tego, ze Centertel ma monopol na tego typu uslugi
(DCS), jak pojawia sie nastepny (szanowne ministerstwo obiecalo
docelowo 6 koncesji na DCS, ale jak widac znowu ograniczaja zeby
zgarnac wiecej kasy) to powinno byc lepiej.

>Z Plusem jest lepiej -
>mimo, ze trzeszczy jak diabli, to jak podejde do okna i glosno krzycze, to
>nawet mnie druga stronie zrozumie.

Trzeszczy ???
niemozliwe, chyba masz uszkodzony telefon.

>O NMT nawet nie wspominaj, to sie nie da nic zrozumiec, nawet jak stoisz pod
>nadajnikiem.

meloman czy jak ???

>W tym, ze musze go ladowac. Kurcze, o czym ta dyskusja? Oba rodzaja
>telefonow sluza w sumie do tego samego, ale maja zostosowanie w innych
>miejscach. Rozmowy lokalne w TP S.A. sa przywoitej jakosci, czego nie mozna
>powiedziec o rozmowach przez komorki.

na temat rozmow lokalnych to jestem w stanie sie zgodzic, odnosnie
komorek to nie narzekam, zreszta pierwszy raz uslyszalem oddech
drugiej osoby wlasnie dzwoniac przez komorke, bo w telefonii
stacjonarnej skutecznie przyslaniaja mi go szumy.

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>