Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 22:29:19 MET

Lech Szychowski wrote:

> In pl.listserv.polip J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> wrote:
>
> : A "ogolnopolski" numer ma swoje zalety. Jedziesz do hotelu, wyciagasz
> : notebooka, dzwonisz, placisz grosze ...
>
> Jeśli mnie stać na hotele i notebooka, jeśli muszę/potrzebuję go wozić
> ze sobą, to stać mnie też na callback z firmy lub dzwonienie do firmy.

Tak? A słyszałeś o minimalizacji kosztów? A może to ty z takich, którzy myślą
kategoriami "ja biedny człowieczek" i "oni, ci pazerni kapitaliści, wciąż im za
mało, jeszcze by chcieli do internetu z laptopa!"

> : Polemizowalbym. Niby dlaczego telefon do providera ma byc tanszy niz
> : do mojej dziewczyny ?

Dlatego, że telefon do twojej dziewczyny 1) nie daje ci kontaktu z informacjami
mogącymi zwiększyć wydajność pracy, 2) telefon do dziewczyny trwa krócej. Numer do
ISPa jest wykorzystywany bardziej hurtowo.

> Leszek.

LMB

--
http://www.tattoo.w.pl