Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 22:29:22 MET

rudy102 wrote:

> prowadzic.
>
> Czlowieku Ty sie tak wiele nie zastanwiaj. To juz oczywiste, ze operatorzy
> musza wprowadzic abonament na rozmowy lokalne i na net, dokladnie tak jak
> jest w USA. Juz sa rejony w Polsce, gdzie operatorzy wprowadzili abonament.
> Nie slyszalem, zeby ludzie w USA rozmawiali przez net, z kims kto mieszka w
> rejonie taryfikacji lokalnej w celu obnizenia kosztu rozmowy. [.....]
> Znacznie czesciej wola odejsc od kompa i zadzwonic z drugiego telefonu. No
> chyba, ze lubia sie bawic i wiedza jak to zrobic.

Dokładnie. Przecież niewielki procent (na razie, mam nadzieję) korzysta z internetu,
z tego niewielkiego procenta pewnie i tak 80% nie ma pojęcia skąd ściągnąć i jak
zainstalować program do przesyłania głosu na IP. Przecież chyba nie twierdzicie, że
czat zagrozi normalnym rozmowom telefonicznym - tak nas... w głowach to my jeszcze
nie mamy.

> pat

LMB

--