Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:02:06 MET

On Fri, 01 Jan 1999 17:37:56 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Wcale nie musi byc abonament czy ryczalt - wystarczy ze beda tansze
>impulsy.

impuls jest impuls.

>Moze nawet lepiej bedzie jak wychodzac do kina wylaczysz
>modem :-)

A kto go by zostawial wlaczonego nawet jak ma ryczaly ???

>net sie zapcha i nie da sie telefonowac, albo duzi providerzy podniosa
>ceny malym :-)

sugerujesz, ze to stanie sie usluga masowa, bo ja nie i ze pozostanie
w sferze ciekawostek i sensacyjek dziennikarskich...

>Aktywny protest przeciw TPSA ?

doszlismy do wniosku, ze moze szanowny rzecznik nie wie co sie dzieje
na dole i nalezy go powiadomic, ale oczywiscie bez bomb mail-owych.

>Tylko ze musisz dolozyc laczy miedzycentralowych. I modulow
>laczeniowych w centralach. Bo obecnie projektowane sa tak ze zaklada
>sie ze jednoczesnie rozmawia niewielki procent abonentow.

Osobiscie wychodze z zalozenia ze lepiej jest dac sobie z tym spokoj i
myslec jak najtaniej zaoferowac Internet przez ADSL, bo bedzie taniej
i bedzie mozna wprowadzic ryczalt bez zapychania lacz.

>Jesli jeszcze w tej cenie oferujesz internet to koszta rosna - i to
>wielokrotnie. Chyba ze posadzisz 10 tys modemow na laczu 256kbps :-)
>A kiedy sie zwroca urzadzenia dostepowe ? Jeden modem jest tani -
>sprobuj zainstalowac setke - ceny beda w dziesiatkach tysiacy $.

Tak sadzisz ???
Moim zdaniem wystarczy ze mozna spokojnie przeznaczyc dzisiaj
zajmowane przez Internautow lacza na podciagniecie Internetu do kazdej
centrali telefonicznej, a dalej komutacja pakietow do userow i juz.
Bardziej precyzyjne obliczenia wrzuce po swietach jak dorwe sie do
bardziej precyzyjnych danych.

>Jest jeszcze inna wersja - ryczalt wprowadzamy na rozmowy miejscowe, a
>modemow nie instalujemy :-)

..czyli obopwiazkowa PCM-ka dla kazdego...

>Nie osiagasz, bo kto dzwoni mniej nie chce ryczaltu. Ryczaltu
>chca Ci ktorzy dzwonia wiecej. Skoro dzwonia - widac maja potrzebe,
>i tak beda dzwonic :-)

...albo pojda do konkurencji jak im zaoferuje ryczalt...

>Z punktu widzenia TPSA - powiedzmy sobie szczerze - obecnie kazdy
>placi tyle na ile go stac. Wprowadzenie ryczaltu na jakims poziomie
>spowoduje ze iles % zaplaci mniej, czasem znacznie mniej, pewien %
>zaplaci do 20-30% wiecej - bo jak ktos obecnie ogranicza sie do
>100zl/m, to watpie czy chetnie zamieni sie na ryczalt 200zl/non-limit.

i tutaj sie w 100% zgodze...

>Powinna byc. Ale kto ci kaze korzystac z TPSA - jest tylu providerow
>ktorych modemy nie sa wiecznie zajete :-)

...a tp i tak swoje zarobi wiec po co stawiac dodatkowe modemy ???

>Pod warunkiem ze ISP jest przylaczony do tej centrali. Tyle ze sam
>ruch internetowy kosztuje - a rzadko kiedy konczy sie w tym samym
>miescie ...

to fakt, ale jak lacza przestaja wystarczac to ogolna predkosc spada i
to tyle...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>