Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:01:53 MET

On Thu, 31 Dec 1998 02:57:07 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>Dla mnie wprowdzenie ryczaltu wcale nie jest oczywiste, zwlaszcza w Europie.
>Co wiecej, nawet z USA dochodza pomruki niezadowolnych telekomow, ze im sie
>taki biznes przestaje oplacac i ze chca zaczac taryfikowac.

...pozazdroscili europejskim telkomom, ze zbijaja kase i sami tez
chca...

>Konkurencja
>jednak zbyt silna, by znalazl sie ten pierwszy, ktory zrobi taki
>niepopularny krok.

to nie konkurencja...

>Ludzie sobie czesto z ryczaltu robia lacza stale. Np. niektore telekomy w CA
>by temu zapobiec ograniczaja polaczenie do piecu lub trzech godzin i trzeba
>sie rozlaczyc na sekunde i znowu polaczyc. Inaczej charguja lacze stale, a
>to kosztuje ok. $100.00 miesiecznie.

A to tak duzo ???

>Bo polaczenie do internetu jest w tej samej cenie co zwykla rozmowa lokalna.
>A w Polsce w ramach tzw. protestu internautow zada sie tanszego dostepu do
>internetu niz rozmow lokalnych. Tak jakby internet byl wieksza potrzeba niz
>zwykla rozmowa.

...ale to jest forma odbiorcy hurtowego, ktory w ostatecznym
rozrachunku i tak wiecej zaplaci..

>Rozumiem, ze wielu nie moze zyc bez inetu. Ja rowniez. Ale
>sprobuj zyc bez telefonu.

do rozmowy znacznie lepiej nadaja sie komorki.

>Oplaty za polaczenie powinny byc uzaleznione od
>dlugosci polaczenia, a nie od tego, do jakiego numeru klient sie polaczyl.

no patrz, strasznie ciekawa teoria...
No to strasznie jest niesprawiedliwie ze zlodziejska telekomuna kasuje
mnie kilkaset razy drozej za polaczenia z Kanada niz z sasiadem...

>Nie sadze. Gadajac przez inet obciazaja lacza internetowe i generuja
>niepotrzebny ruch.

ale lacza Internetowe nie musza wcale nalezec do operatora...

>Nawet jesli lacza nie naleza do operatora, z ktorym
>jestes polaczony modemem, to i tak obciazasz lacze centrala <-> ISP.

Chyba lacza po to powstaly zeby je obciazac co ???

Pytanie pomocnicze:
Jaki procent calkowitych kosztow sieci telefonicznej to koszta lacz
???

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>