Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:01:33 MET

On Wed, 30 Dec 1998 18:43:12 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Generalnie jestem przeciwny.
>To jest wlasnie zaprzeczenie konkurencji - zbiera sie cialo i ustala
>ceny "jakie powinny byc". I dyktuje - telefon tyle, prad tyle,
>...wy za duzy zysk macie ... , trzeba podniesc ceny bo inflacja.
>
>I wychodza potem skutki uboczne - jesli komisja bierze pod uwage to co
>moze, czyli np zysk firmy na tle branzy, oceniajac czy nie za bardzo
>wykorzystuje obywateli, to zysku nie mozna osiagnac zbyt duzego. Ale
>marmurem mozna hol BOK wylozyc, mercedesa prezesowi kupic nowego, ten
>z zeszlego roku juz nieladny.

Ano wlasnie to powinno zostac zlikwidowane, na cale szczescie w
Czluchowie nie widzialem zbyt wielkich luksusow bo tak to juz bym
grzmial na grupie no ale na razie nie mam o co :-(

>Z ciekawostek z USA - dlugo pobierano pare $ od abonenta za
>"dzwonienie tonowe". Bo to nowa usluga, mozna wiec brac wiecej
>niz uzgodniono za "standard" :-)

moim zdaniem jest to bardzo madre, w Polsce za to wiele uslug jest za
darmo, a potem tp sie wydziera ze nie ma pieniedzy na to czy na tamto.

Jesli dana usluga ma byc za darmo to w scisle okreslonym celu (patrz
darmowa poczta glosowa w Polkomtelu).

>Oczywiscie Bell najpierw argumentowal ze to nie usluga masowa,
>potem ze ISDN to droga technologia :-)

przed chwila jadlem makowiec, to mnie tak rozsmuieszylo ze omaly wlos
by mi mak nosem wylecial...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>