Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 11:44:41 MET

On Sat, 02 Jan 1999 13:01:33 GMT, Wodospad Niagara wrote:

>Ano wlasnie to powinno zostac zlikwidowane,

Tylko ze nie zlikwiduje tego komisja d/s ustalania cen.
Chyba ze ustali tak niskie ze na marmury nie starczy.
Ale prezes o mercedesa zadba, a oszczednosci bedzie szukal gdzie
indziej - w pierwszej kolejnosci bedzie protestowal ze ceny za niskie
:-)

>moim zdaniem jest to bardzo madre, w Polsce za to wiele uslug jest za
>darmo, a potem tp sie wydziera ze nie ma pieniedzy na to czy na tamto.

Czy mi sie wydaje ze to Ty pisales "jak druty juz leza to dlaczego ich
nie wykorzystac". A tu sam popierasz, ze owszem, wykorzystac, ale
zedrzec z abonenta :-)

A normalnie jest tak, ze Strowger sie rozpada, nie da sie postawic
ubogiej centrali analogowej, stawiamy wzglednie nowoczesna cyfrowa ...
no i dlaczego nie udostepnic ludziom zabawek ktore nic nie kosztuja,
bo i tak w centrali siedza ?

Swoja droga - dlaczego zastrzezenie nr telefonu kosztuje, i to co
miesiac ? Skladka na pensje straznika ktory pilnuje ?

>Jesli dana usluga ma byc za darmo to w scisle okreslonym celu (patrz
>darmowa poczta glosowa w Polkomtelu).

Poczta glosowa akurat zajmuje pamiec i radiowe pasmo, wiec jej
uzywanie kosztuje.
Taki CLID "nic nie kosztuje" - ale jest niezlym pretekstem do
podniesienia ceny :-)

J.