Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:02:03 MET

On Thu, 31 Dec 1998 20:34:04 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>A ja wlasnie twierdze inaczej, patrzac na dzisiejsze ruchy zagranicznych
>telekomow.
>Ryczalty beda zniesione, taryfikacja rozmow lokalnych przywrocona, a koszty
>polaczen lokalnych, miedzymiastowych i miedzynarodowych beda sie stopniowo
>wyrownywac.

...a dzieki ADSL-owi operator bedzie mogl spokojnie przylaczac
wszystkich chetnych do sieci pakietowych za ryczalt, a i tak mu to
wiele nie bedzie zajmowalo...

>Telekomom nie chodzi o to, bys zwolnil im linie na sekunde, tylko
>bys jej caly czas nie zajmowal niepotrzebnie, bo to im tragicznie zwieksza
>koszty.

Czy aby naprawde az tak tragicznie to ja bym watpil...

>Kazde lacze Ci sie zapcha, jak zafundujesz milionom ludzi ryczalt. Bedziesz
>musial nieustannie poszerzac lacza, placic ISP'owi lub budowac wlasna siec
>laczy internetowych. Koszta, i tak juz olbrzymie, wciaz rosna, a popyt w
>miare szerokosci lacz rowniez. Tak mozna w nieskonczonosc, tylko nikogo na
>to nie stac.

Ale wlasnie Internet tak wlasnie wyglada i nic w tym dziwnego. Nie
place tutaj za to, zeby miec gwarantowana przepywnosc (tak jak to sie
dzieje w przypadku sieci telefonicznej), ale za to place znacznie
mniej I TO JEST NORMALNE.

>klient <--> centrala <--> serwer <--> serwer <--> serwer <--> serwer <-->
>serwer <--> DRUGA CENTRALA <--> klient

W taki wypadku mozna spokojnie zastosowac zasade naliczania oplat a`la
centrex, czyli kilka(nascie) zlotych miesiecznie bez ogranicznen
(czyli baaaardzo tani ryczalt).

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>