Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:01:43 MET

On Thu, 31 Dec 1998 00:19:05 GMT, "rudy102" <rudy102_at_free.polbox.com>
wrote:

>Nie bede tu bral pod uwage impulsu inicjujacego (22 grosze), gdyz jest to
>wielkosc malo istotna.

BLAD !!!
jest to wielkosc bardzo istotna, pozatym nie mam zamiaru wydawac
miesiecznie na inet az 300zl, bo to parodia.

>Wielokrotnie na jednym impulsie inicjujacym udalo mi
>sie byc na necie po 30 godzin. Niestety usluga troche szwankuje i zdarza sie
>ze system nie oddzwania. Jednak, nie w tym problem.

W tym rowniez problem, a cena impulsu inicjujacego sie powieksza :-(

>Problemem jest wlasnie ta znaczna roznica w cenie impuslu miedzy Multinetem
>a TPSA. Sa tu wyrazne roznice, ktore TPSA jako monopolista wykorzystuje.
>Dlatego wiec, obnizka oplaty za polaczenia 02xxx.. jest mozliwa.

nie wziales pod uwage jednego:
Multinet wykorzystuje taki a nie inny sposob rozliczen
miedzyoperatorskich, jego inwestycje guzik kosztuja, zreszta postaw
sie w sytuacji tpsa:
Ktos Ci zajmuje modemem 1/8 lacz które Ty musisz utrzymywac za swoje
pieniadze i nic z tego nie masz.
Czy to uczciwe ???
...a moze potraktujesz to jako kare za monopol co ???

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>