Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 01:57:43 MET

Wodospad Niagara napisał(a) w wiadomości:
<368e0873.1183548_at_news.tpnet.pl>...

>BLAD !!!
>jest to wielkosc bardzo istotna, pozatym nie mam zamiaru wydawac
>miesiecznie na inet az 300zl, bo to parodia.

Ja tez uwazam ze to drogo, ale wole zaplacic te 300 zl + te polaczniea
inicjujace bo wychodzi mnie to 2 razy taniej niz w TPSA.

>W tym rowniez problem, a cena impulsu inicjujacego sie powieksza :-(

Niestety, ale ciagle mi sie to oplaca.

Multinetem

>nie wziales pod uwage jednego:
>Multinet wykorzystuje taki a nie inny sposob rozliczen
>miedzyoperatorskich, jego inwestycje guzik kosztuja, zreszta postaw
>sie w sytuacji tpsa:
>Ktos Ci zajmuje modemem 1/8 lacz które Ty musisz utrzymywac za swoje
>pieniadze i nic z tego nie masz.
>Czy to uczciwe ???
>...a moze potraktujesz to jako kare za monopol co ???
Sluchaj, przeciez nie bede plakal nad tym ze TPSA ma monopol, ktory z
powodzeniem wykorzystuje, a tym bardziej nie bede plakal jesli sa frimy
ktore potrafia wykorzystac sposob rozliczen miedzyoperatorskich, ktore
akurat TPSA jest zobowiazana przestrzegac.
Ja traktuje to jako uzdrowienie tej calej sytuacji. Zreszta i tak tpsa na
tym zarabia. Nie wiem dokladnie ale chyba 1 grosz za impuls + polaczenia
inicjujace + za dzierzawe lacz do netu.
Mnie nie stac juz na TPSA, przynajmniej zarabiaja choc na tym. Zreszta TPSA
sama nie jest zainteresowana zarabianiem na necie, bo ma tylko 5000 modemow,
a popyt jest znacznie wiekszy. Dziwna firma. Nie potrzebne sa protesty
Internautow, TPSA sama protestuje.
Gadanie, ze w okresie protestu spadl im popyt o 10-15% oznacza dla mnie ze
ten popyt spadl o znacznie wiecej, bo trzeba doliczyc rowniez i tych co sie
nie mogli wczesniej dodzwonic i faktycznie w tym dniu nie dzwonili. Ciekawe
o ile faktycznie spadl im ten popyt jesli mieliby pelna liczbe modemow,
ktora odpowiadalaby popytowi.
pat