Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:02:01 MET

On Thu, 31 Dec 1998 16:34:55 GMT, "rudy102" <rudy102_at_free.polbox.com>
wrote:

>Tam jest zbyt silna konkurencja. Dojdzie do tego, ze miedzy okreslonymi
>krajami bedziesz mial nawet ryczalt na rozmowy miedzynarodowe. Inaczej
>ludzie przesuna rozmowy miedzynarodowe na net poprzez indywidualne wywolania
>oraz poprzez firmy swiadczace takie uslugi.

No patrz, kiedys dochodzilem do wniosku, ze kiedys wszyscy sie
przeniosa na pasmo CB i nikt nie bedzie gadal przez telefon...

>Niektore tak moze i robia. Moze sa to te ktore oferuja nizsze ceny, ale co
>to za roznica.
>Ustawiasz automatyczne logowanie do sieci, tak wiec generalnie skonczyloby
>sie na bezsensownym biciu piany.

Ilu to zrobi ???
Moim zdaniem takie przypadku, ze ktos nie rozlacza sie i idzie do kina
to margines z niewyjasnionych powodow wyolbrzymiany w dyskusjach.
Sprawa bezsensowna, bo prad i zuzycia chociazby twardego dysku tez
kosztuje.

>Co Ty wygadujesz. Jak tego nie rozumiesz to zostaw rozumienie innym. Moze
>jestes rzecznikiem prasowym TPSA? Jesli tak, to przy okazji powiedz mi
>dlaczgo Twoj serwer odbija moja poczte?;-)

Bardzo inteligentny ten serwer, bo mi odbil poczte po chyba 3 dniach,
a zyczen swiatecznych to mi w ogole nie odbil...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>