Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 14:01:24 MET

On Wed, 30 Dec 1998 19:48:10 GMT, marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin
Jagodzinski) wrote:

>Twierdzenie, że TP SA udostępnia Internet za darmo, jest po prostu
>nieprawdą. Czy jeżeli firma X urządza losowanie np. komputera, to można
>powiedzieć, że zaopatruje w komputer całą Polskę? Jeżeli ja znacznie
>częściej NIE mogę się połączyć niż mogę, to TPSA bardziej mi coś daje, czy
>raczej nie daje?

a jak mi zanim sie polaczy lyka 2-3 impulsy to daje, czy wrecz bierze
za darmo ni dajac nic w zamian ???

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>