Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 01:16:11 MET

>Wcale nie musi byc abonament czy ryczalt - wystarczy ze beda tansze
>impulsy. Moze nawet lepiej bedzie jak wychodzac do kina wylaczysz
>modem :-)

Na to samo wychodzi.

>net sie zapcha i nie da sie telefonowac, albo duzi providerzy podniosa
>ceny malym :-)

No nie wiem ja jakos caly czas telefonuje, mimo ze net sie zapycha,
natomiast sa problemy z laczeniem sie do netu. O to Ci chodzilo, prawda?

>Zawsze mozna skomplikowac zasady bilingu i obciazyc tych co sie lacza
>24/24. Trzeba tylko chciec. A podejrzewam ze coraz bardziej chca - w
>czasach kiedy ustalal sie ryczalt 20$ modemiarzy bylo niewielu.

Podejrzenia zostaw innym. Jakos do tego nie dochodzi i nie dojdzie.

>Aktywny protest przeciw TPSA ?

Jaki aktywny protest? Po prostu napisalem temu panu, ktory przy okazji
wyjatkowo mnie siemszy ile na mnie stracil utrzymujac tak wysokie ceny za
net. Ze na Tobie zarabia to inna sprawa. Powodzenia

>Tylko ze musisz dolozyc laczy miedzycentralowych. I modulow
>laczeniowych w centralach. Bo obecnie projektowane sa tak ze zaklada
>sie ze jednoczesnie rozmawia niewielki procent abonentow.

Haha. Wyobraz sobie, ze przeprosilem Rzecznika TPSA za to iz placilem
rachunki po 400-700 miesiecznie za net i narazilem go na tak wielkie koszta.
Przepraszam tez wszystkich pracownikow TPSA. Juz nie bede laczyl sie przez
Wasz numer dostepowy. Zegnajcie. Mam nadzieje ze na zawsze;-)

>Jesli jeszcze w tej cenie oferujesz internet to koszta rosna - i to
>wielokrotnie. Chyba ze posadzisz 10 tys modemow na laczu 256kbps :-)
>A kiedy sie zwroca urzadzenia dostepowe ? Jeden modem jest tani -
>sprobuj zainstalowac setke - ceny beda w dziesiatkach tysiacy $.

Czlowieku Ty poprostu juz bredzisz.

>Jest jeszcze inna wersja - ryczalt wprowadzamy na rozmowy miejscowe, a
>modemow nie instalujemy :-) Jak kto glupi niech placi :-)
>Oczywiscie dogadujesz sie wtedy z innym providerem - jesli chodzi o
>lacza stale, to obecnie biora chyba min 300zl za modem 33600 :-)

Nie wymyslaj wersji, bo juz sa lepsze. Glupi to jestes Ty, bo placisz TPSA
za net.

[ciach]
>Nie osiagasz, bo kto dzwoni mniej nie chce ryczaltu. Ryczaltu
>chca Ci ktorzy dzwonia wiecej. Skoro dzwonia - widac maja potrzebe,
>i tak beda dzwonic :-)

Nic nie zrozumiales z tego co Ci wczesniej napisalem. Nie chce mi sie juz
wiecej Ci tlumaczyc. Sa kraje wysoko rozwinieete, w ktorych jest ryczalt na
rozmowy miejscowe i im to sie oplaca.

[ciach]

>Wplyw gotowki bedzie mniejszy, koszta wieksze. Tak to jest - poki sie
>jest monopolista to nie ma co cen zmniejszac. Ty tez nie walczysz
>o ryczalt dlatego zeby placic TPSA wiecej, prawda ?

No jasne, ze nie chce im placic wiecej. Chce wiecej rozmawiac po rozsadnych
cenach. Znajda sie tez ludzie ktorzy do tej pory placili po
100zl/miesiecznie, ale zgodza sie zaplacic 2 razy wiecej jesli TPSA
zaoferuje im ryczalt na rozmowy miejscowe, po cenie ktora bedzie dla nich do
zaakceptowania.
Dla TPSA bedzie to oznaczalo dodatkowe 100 zl, ktore w normalnym przypadku
nie wplynelyby im do kasy. Sredni klient nie bedzie przeciez wisial na
telefonie 24 godziny na dobe. Raczej zamiast przeznaczac na przecietna
rozmowe 6 minut, moze bedzie gadal 2-3 razy dluzej, ale to i tak sie TPSA
bedzie bardziej oplacalo niz gdyby mieli dostac te 100 zl przy mniejszym
czasie.
Zreszta niech TPSA tego nie robi. Zrobia to inni operatorzy i juz robia.
Wtedy dla TPSA nie wprowadzenie ryczaltu w wysokosci powiedzmy tych 200 zl,
bedzie oznaczalo dla niej spadek przychodu o 200 zl. Lepiej wprowadzic ten
ryczalt i miec te 200 zl niz w wogole nie zarabiac.

>A ze to dla firm wielka szansa - zgadzam sie. Jest tych telefonii
>kupa, szukaja klientow - ale jeszcze chyba zadna nie przyszla do
>klienta proponujac "u nas inet dwa razy taniej".
>IMHO - czysta glupota.
>A - zdaje sie ze Cuprum2000 i Elnet tak proponuje :-).

tak faktycznie to co tu wypisujesz to czysta glupota, a potem stwierdzasz,
ze jednak sa firmy w Polsce ktore ten ryczalt oferuja. Oczywiscie nie
zapominasz dodac na koncu smieszka. W zwiazku z tym chcialem sie zapytac,
czy Ty przypadkiem nie laczysz sie z jakiegos zakladu dla umyslowo sprawnych
inaczej?
A jesli nie to idz do lekarza, bo jest szansa ze sie nadajesz;-)

>Ponownie zapytam - czy tak prosisz o ryczalt zeby wplacac do TPSA
>wiecej ? :-)

Szkoda z Toba gadac, tepy jestes.

>Chyba nie doceniasz TPSA.

>Powinna byc. Ale kto ci kaze korzystac z TPSA - jest tylu providerow
>ktorych modemy nie sa wiecznie zajete :-)

Przeciez ja nie korzystam z TPSA. Sprawdz to sobie, a jak nie wiesz to
popytaj sie na grupie.

centrala1-centrala2-centrala3.

>Pod warunkiem ze ISP jest przylaczony do tej centrali. Tyle ze sam
>ruch internetowy kosztuje - a rzadko kiedy konczy sie w tym samym
>miescie ...
Wlasnie dlatego ze kosztuje to nie jest za darmo. Jak sprzedajesz uslugi to
te koszta bierzesz pod uwage w kalkulacji ceny. Cena ma Ci tez zapewnic
zysk.