Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 01:30:22 MET

rudy102 wystukal(a), co nastepuje:::::
>Mamy demokracje. Nikt Ci nie zabrania tak twierdzic, jednak sie mylisz, do
>niczego takiego nie dojdzie. Taryfikacji beda podlegac tylko szybkie
>polaczenia satelitarne klient-klient i inne eksluzywne uslugi.

Poczekamy zobaczymy. Obys mial racje.

>Juz to widze, jak mnie beda rozlaczac co 10 minut, czlowieku co ty gadasz?

Zapedzilem sie.

>To nie jest problem jak zajmujesz lacze do providera przez 24 h.

Mowisz o providerach czy telekomach? Bo ja sie juz pogubilem. I dla jednych
i dla drugich w kazdym razie TO JEST problem, ze im zajmujesz bez sensu
lacze. Bo robisz sobie po prostu stale lacze. A skoro lacza stale sa drozsze
5 razy od ryczaltu (w USA), tzn. ze koszt ich utrzymania tez jest
odpowiednio wyzszy. Prosciej juz chyba wytlumaczyc sie tego nie da, wiec mam
nadzieje, ze to w koncu dotrze do Ciebie.

>Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi? A kto Ci kaze korzystac z ich uslug,

Ciagle mylisz ISP'y z telekomami. Jesli chodzi o TP S.A., to musze korzystac
z jej uslug jako spolki telefonicznej, mimo, ze nie mieszkam na prowincji,
tylko w Warszawie. Natomiast jesli chodzi o TP S.A. jako providera
internetu, to nie musze i nie korzystam z jej watpliwej jakosci uslug.

>Zastanow sie co gadal rzecznik TPSA i
>poczekaj co sie stanie w ciagu najblizszych 2 lat. Jestem pewien, ze net
>znacznie stanieje w TPSA

Dostep komutowany _do_internetu_ jest za darmo, wiec taniec juz nie moze.

>, a jak nie to tym lepiej dla innych providerow,

I tu rowniez masz racje, ze sytuacja prywatnych providerow znacznie by sie
polepszyla, gdyby TP S.A. przestala oferowac usluge 0202122.

>czego im zycze.

Ja rowniez.

EOT.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.