Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 01:50:12 MET

rudy102 wystukal(a), co nastepuje:::::
>Sa kraje wysoko rozwinieete, w ktorych jest ryczalt na
>rozmowy miejscowe i im to sie oplaca.

Jakies przyklady, gdzie taki ryczaltowy jest powszechnie dostepny?
Oczywiscie poza znanymi przypadkami USA i Kanady.
Moze jakis kraj Europy Zachodniej? Tam wlasciwie wszystkie kraje sa wysoko
rozwiniete.

>Znajda sie tez ludzie ktorzy do tej pory placili po
>100zl/miesiecznie, ale zgodza sie zaplacic 2 razy wiecej jesli TPSA
>zaoferuje im ryczalt na rozmowy miejscowe, po cenie ktora bedzie dla nich
do
>zaakceptowania.

Przeczytaj to cos splodzil powyzej, i napisz mi, czy to ma sens ?
W jednym zdaniu podajesz proponowana cene ryczaltu i zadajesz pytanie o te
cene. ROTFL.

>Raczej zamiast przeznaczac na przecietna
>rozmowe 6 minut, moze bedzie gadal 2-3 razy dluzej

Jak ma rozmawiac tylko 2 razy dluzej, i placic tez sie zgadza 2 razy wiecej,
to moze juz to robic, i nie musi miec w tym celu ryczaltu. Ojejku, niektorzy
ludzie najpierw pisza, a potem ewentualnie mysla.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.