Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 11:44:42 MET

On Sat, 02 Jan 1999 00:16:11 GMT, rudy102 wrote:

>Na to samo wychodzi.

Oczywiscie - w koncu chodzi o to zeby bylo taniej, czy tez zeby bylo
nas stac na internetowanie tak dlugo jak dusza zapragnie :-)

>No nie wiem ja jakos caly czas telefonuje, mimo ze net sie zapycha,
>natomiast sa problemy z laczeniem sie do netu. O to Ci chodzilo, prawda?

Nie - o to ze jak wszyscy Ci co dzis korzystaja po kilkanascie minut
zaczna sie wlaczac na godziny czy non-stop, to trzeba bedzie
rozbydowac krajowe i miedzynarodowe lacza.

>Podejrzenia zostaw innym. Jakos do tego nie dochodzi i nie dojdzie.

Owszem - nie dochodzi, ale skad ta pewnosc ze nie dojdzie ?

>Jaki aktywny protest? Po prostu napisalem temu panu,

A jego serwer odpowiedzial "w dniach 21-27, z powodu protestu,
polaczenia z *.tpnet.pl nie beda przyjmowane :-)

>Haha. Wyobraz sobie, ze przeprosilem Rzecznika TPSA za to iz placilem
>rachunki po 400-700 miesiecznie za net i narazilem go na tak wielkie koszta.

Alez kto mowi ze naraziles? Byc moze za nie zaplaciles, nawet z
nieprzyzwoicie duzym zyskiem :-)
Ale jak bedziesz siedzial trzy razy dluzej, i placil 4 razy mniej, to
przeprosiny byc moze beda na miejscu :-)

>Przepraszam tez wszystkich pracownikow TPSA. Juz nie bede laczyl sie przez
>Wasz numer dostepowy. Zegnajcie. Mam nadzieje ze na zawsze;-)

Piekno TPSA polega na tym, ze ciagle laczysz sie przez ich centrale i
wplacasz te same pieniadze :-)
No chyba ze nie, wtedy gratuluje polozenia.

>Czlowieku Ty poprostu juz bredzisz.

Ja bredze? Pomysl jaki bedzie transfer zagraniczny, jak przybedzie w
kraju 10 razy wiecej modemow. Ryczalt wymaga inwestycji.

>Nie wymyslaj wersji, bo juz sa lepsze. Glupi to jestes Ty, bo placisz TPSA
>za net.

Akurat nie place, place za telefon. Poradz mi madry czlowieku jak mam
przestac placic ...

>Nic nie zrozumiales z tego co Ci wczesniej napisalem. Nie chce mi sie juz
>wiecej Ci tlumaczyc. Sa kraje wysoko rozwinieete, w ktorych jest ryczalt na
>rozmowy miejscowe i im to sie oplaca.

Sa tez kraje rozwiniete gdzie ryczaltu nie ma i jakos sie nie oplaca
go wprowadzac.
Osobiscie ciekaw jestem ISDN w USA - ile to obecnie kosztuje, bo to
dzialka gdzie decydowala oplacalnosc a nie sad. Ale teraz chyba tez
sad decyduje ...

>No jasne, ze nie chce im placic wiecej. Chce wiecej rozmawiac po rozsadnych
>cenach.

Oczywiscie - tylko nie uzasadniaj ze to sie TPSA oplaci :-)

>Znajda sie tez ludzie ktorzy do tej pory placili po
>100zl/miesiecznie, ale zgodza sie zaplacic 2 razy wiecej jesli TPSA
>zaoferuje im ryczalt na rozmowy miejscowe, po cenie ktora bedzie dla nich do
>zaakceptowania.

No - pewnie sie znajda. Choc nie bylbym pewien jak duzo - miedzy 100
a 200 jest jednak spora roznica. Gdyby ryczalt byl 150 - jak na moj
gust byloby wiecej chetnych. Albo Ci z rachunkami ponad 150 - oni
chyba by sie zdecydowali na 200 ryczaltu.

>Dla TPSA bedzie to oznaczalo dodatkowe 100 zl, ktore w normalnym przypadku
>nie wplynelyby im do kasy.

Dolicz po stronie strat tych z rachunkami ponad 200 zl - jestes pewien
ze namowisz na taki ryczalt swoich 3-6 kolegow placacych obecnie po
100 zl, zeby sie zrekompensowala strata na wplywach od Ciebie ?

>Sredni klient nie bedzie przeciez wisial na
>telefonie 24 godziny na dobe. Raczej zamiast przeznaczac na przecietna
>rozmowe 6 minut, moze bedzie gadal 2-3 razy dluzej, ale to i tak sie TPSA
>bedzie bardziej oplacalo niz gdyby mieli dostac te 100 zl przy mniejszym
>czasie.

Oj - nie jestem pewien czy taki "sredni" klient sie zdecyduje na
ryczalt.

>Zreszta niech TPSA tego nie robi. Zrobia to inni operatorzy i juz robia.

O - tu sie zgadzamy - wejdzie konkurencja - moze sie cos ruszy.
Szkoda ze na razie robiato jakos niesmialo.
Ja ich nie rozumiem - to bylby taki swietny wabik na klientow, a oni
nie chca ...

>tak faktycznie to co tu wypisujesz to czysta glupota, a potem stwierdzasz,
>ze jednak sa firmy w Polsce ktore ten ryczalt oferuja. Oczywiscie nie
>zapominasz dodac na koncu smieszka.

Czysta glupota ze nie proponuja. A nie wszystkie proponuja.
Problem w tym ze nie wiem jak jest w calym kraju. Podobno Cuprum2000
i podobno Elnet.
Na pewno nie ma tego w ofercie Netii oraz Dialogu - bo taryfy tanszej
o grosz nie uwazam za powazna.

>Wlasnie dlatego ze kosztuje to nie jest za darmo. Jak sprzedajesz uslugi to
>te koszta bierzesz pod uwage w kalkulacji ceny. Cena ma Ci tez zapewnic
>zysk.

Dokladnie - i udostepnienie internetu non-stop, podciagniecie drutow,
jeszcze wybudowanie centrali za 200zl miesiecznie .... trudno bedzie.

J.