Pomocy! (kto jeszcze podlaczy do infostrady?)

Autor: Kamil Sumara (kamil_at_WYTNIJTO.cheerful.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 12:12:15 MET

Bardzo prosze o wyjasnienie:

1. Czy istnieje jakakolwiek szansa, ze ISP moze legalnie wybudowac
lacze stale (czy podlega to tylko i wylacznie monopolowi TP SA)?

2. Czy firma ISP podlaczajaca sie do NASK-u, dzierzawi lacze od NASK
(a ten od TP SA) czy bezposrednio od TP SA (z kim podpisuje umowe)?

3. Czy Telbank oferuje wlasne podlaczenie do sieci - czy trzeba
skorzystac z posrednictwa TP SA?

4. Czy do podlaczenia sie do sieci Tele-Energo lub Kolpaku rowniez
wymagana jest dzierzawa lacza od TP SA?

5. Czy inne firmy telekomunikacyjne np. Netia na terenach na ktorych
maja koncesje moga swiadczyc uslugi w zakresie lacz - czy jest to
wylacznie zastrzezone dla TP SA (pamietam, ze sieci komorkowe budujac
swoja siec, byly zmuszone do korzystania z lacz dzierzawionych TP
SA)?

Wszystkie powyzsze informacje potrzebne mi sa do pracy magisterskiej.
Czytajac posty z grupy wynika, ze tylko TP SA moze dzierzawic lacza.
Chodzi mi o dokladne zweryfikowanie tego stwierdzenia i ustalenie czy
istnieje jakakolwiek mozliwosc ominiecia monopolisty. Z gory dziekuje
za wszelkie odpowiedzi.

----
Kamil     <kamil_at_cheerful,com>     ,=.