Re: Pomocy! (kto jeszcze podlaczy do infostrady?)

Autor: ROBBO (robbo_at_irc.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 18:23:01 MET

Kamil Sumara napisał(a) w wiadomości: <74b4j9$ch3$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Bardzo prosze o wyjasnienie:
>

>4. Czy do podlaczenia sie do sieci Tele-Energo lub Kolpaku rowniez
>wymagana jest dzierzawa lacza od TP SA?

A poco ??? jest wymagana tylko dzierzawa lacza do wezlow dostepowych np
sieci Kolpak
Kolpak za to dzierzawi lacza od telekomunikacji tyle ze kolejowej ale rownie
dobrze moze to byc TPSA jak i kazdy inny posiadacz lacza ( w sensie drutu)
Kolpak jako taki nie posiada fizycznych drutow tylko wystepuje o nie do
telekomunikcji. Jest to o tyle istotne ze
w wypadku podzialu PKP , wtedy Kolpakowi przyjdzie za to placic.
A na razie to i tak jest wszystko w jednym worku. O ile wiem obecnie Kolpak
ma koncesje i przygotowuje prawdziwy cennik dla swoich uslug.

==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==
== IRC: ROBBO, tel.+48-501-165-856,  SMSFAQ - http://www.smsfaq.w.pl ==