Re: Pomocy! (kto jeszcze podlaczy do infostrady?)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 11:39:07 MET

Dnia 18 Dec 98 o godz. 19:07, Zbigniew Zych napisal(a):

> Tyle że z punktu widzenia technicznego jest to dziwna dzierżawka,
> podobno panuje na niej jakoweś napięcie i w części leci to
> cyfrowo, Zyxele na tym poszły, ale NIE w trybie "&L1", tylko "ATA/ATD".
> Nie znam szczegółów - jedynie konfigurowałem oprogramowanie. Zdalnie.
Istnieje takie stworzenie, jak tzw. ring-down line - nie wiem jak to sie
nazywa po polsku. Jest to cos jak dzierzawka, tylko ze idzie przez
centrale, i jak na jednym koncu linii podniesiesz sluchawe, to na drugim
automatycznie wysyla sygnal dzwonienia. Moze to jest wlasnie cos takiego.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl