Re: Anonim

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 17:06:36 MET

Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl) wrote:
: Pawel Kaminski wrote:
: >Dlatego nie koresponduje z @polbox.com @kki.net.pl

: ?
: co ma posiadanie komercyjnego konta do zdolności dyskusji????

: BTW mam dwa komercyjne konta - a patrz mój adres

Ma inaczej sie gada z kims kto ma adres @tpsa.pl a inaczej ka sie podaje
za TPSA z adresu @kki.net.pl
Pozatym to Ciebie nie dotyczy bo masz adresy w sigu

: >chyba ze mnie przekonaja do siebie nawet jak sobie wpisza nazwisko nic to
: >nie zmienia . Nie lubie ludzi ktorzy podpisuja sie ksywkami

: czy gdy dyskutujesz z kimś w świecie rzeczywistym to ważne jest dla ciebie
: ile zarabia, gdzie mieszka i jak nazywa swojego psa?

Nie nie jest wazne ale lubie wiedziec z kim rozmawiam chodz w usenecie
to nie ma wiekszego znaczenia za to na priva juz tak
Czy podpisujesz zwykle listy ksywka a nie nazwiskiem ???
jezeli oczywiscie nie piszesz do przyjaciol

==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==
== IRC: ROBBO, tel.+48-501-165-856,  SMSFAQ - http://www.smsfaq.w.pl ==