Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 16:18:49 MET

> Hmm... a czym się charakteryzuje _profesjonalny_ algorytm ?????
> I przez kogo musi on być stworzony, żeby być profesjonalnym ?

Takze przez ciebie, tyle ze ten opisany to jest znany, a istniejacy
element losowy wymaga dla powtarzalnosci administrowania baza danych. I
to szybka baza danych , obslugujacych miliony zapytan dziennie.

> Szczerze mówiąc, to mi się nie chce.

To jest wlasnie odpowiedz, co to jest profesjonalny algorytm, m.in.
taki, ktory ma support on-line, 24 godziny.

Wyobraz sobie ze jestem uzytkownikiem systemu z twoja baza danych,
zadalem pytanie tydzien temu, po tygodniu otrzymuje odpowiedz : nie chce
mi sie ;-)

To chyba jest malo profesjonalne.

> Wybierz sobie 30 losowych ciągów ascii jako ciągi do zakodowania, a
> potem 30 losowych ciągów ascii jako ciągów zakodowanych i będziesz
> miał próbkę kodu.

A dlugosc kodu , dowolna ?

To wybieram sobie 30 ciagow ascii o dlugosci miliona znakow
a do zakodowania 30 ciagow ascii o dlugosci miliarda znakow.
Moge ? ;-)
Jack