Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 17:44:45 MET

13 Nov 1998 12:44:00 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

>Owszem, tylko ze ja nie chce jakos bardzo ograniczac dostepu moim uzytkownikom
>od sieci. Tylko ze jak zaczna bruzdzic, to sie ich pouczy, ukarze, lub
>odetnie.

pogrozi paluszkiem ? pytanie komu, jak nie wiesz kto próbował ?

>A TPSA nie za bardzo ma taki zamiar.

nie rozumiem cię,

jest cała strona poświęcona temu, więc czemu zakładasz, że tpsa nie
umożliwi wyciągnięcia konsekwencji od kogoś, kto naprawdę zawinił ?

>Bedzie mogl, bo z zalozenia dostep do poczty ma.

no właśnie ! a ma mieć dostęp do wysyłania dopiero po skutecznym
zalogowaniu się, tak jak w tpnecie !

>I autoryzycja jest mniejsza
>lub wieksza w miare potrzeb i wygody.

jak to ?

>Numer Pesel Ci nadali, NIP ci nadali, dla urzedu seria i numerem dowodu - i jakos nie protestujesz..

bo nie mam powodu -> żadna z tych danych nie jest publiczna

>Poczta jest najprostszym przykladem jedynie. To dotyczy praktycznie
>wszelkich uslug i nie tylko uslug.

to bardzo ciekawe, jakie to inne usługi z natury nie wymagają
autoryzacji a używając ich można czynić szkodę ?

>Kiepsko to widze. Po pierwsze co z innymi niz poczta uslugami ?

a co miałoby być ? działają jak zwykle

>Co z tymi co maja konta gdzie indziej ?

nic, popem nie wyślesz spamu

>Sam Cie prosilem.

pamiętam "nie chcę tutaj nagich bab" czy coś w tym stylu

>Podpisuj sie jak chcesz, byle tak samo.

po co ? chcesz mnie filtrować ? zostań administratorem tpnetu :-)

>Widac malo osob zdenerwowales dostatecznie. Zawsze mozna odciac
>katowice.tpnet.pl od swojego serwera newsow :-)

szczególne, że wtedy nie korzystałem z tpnet'u