Re: Anonim

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 22:30:41 MET

Pawel Kaminski wrote:
>Dlatego nie koresponduje z @polbox.com @kki.net.pl

?
co ma posiadanie komercyjnego konta do zdolności dyskusji????

BTW mam dwa komercyjne konta - a patrz mój adres

>chyba ze mnie przekonaja do siebie nawet jak sobie wpisza nazwisko nic to
>nie zmienia . Nie lubie ludzi ktorzy podpisuja sie ksywkami

czy gdy dyskutujesz z kimś w świecie rzeczywistym to ważne jest dla ciebie
ile zarabia, gdzie mieszka i jak nazywa swojego psa?
chodzi mi o to, że dla mnie - ważne jest to - co dana osoba potrafi powiedzieć,
a nie to kim jest ani co ma - wolę mieć ciekawych dyskutantów niż dyskutantów
będących profesorami UW i nie mających nic do powiedzenia ;)

PS. wszystkich ewentualnych profesorów UW przepraszam - do był tylko
    przykład