Re: Anonim

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:45:26 MET

On Mon, 16 Nov 1998 00:18:53 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski)
wrote:

> tak - kiedyś pewna osoba powiedziała mi nawet, że w Internecie szuka
> idealnych złudzen - ale nadal nie może ich znależć
        Ahh!... Wiedziałam, że skądś Cię znam! :)

> a dlaczego oczko na końcu? :-) przecież to co napisałaś mogę wziąć zupełnie
> na poważnie i się pod tym podpisać... jeszcze żeby tylko były jakieś
> wirtualne misie.. (nie MSIE!!!)
        Oczko -- bo próba zmiany nastawienia do wszystkich anonimów jako
takich jest z góry skazana na niepowodzenie, a zatem naiwna. Poza tym
jest zbędna ;) Jeśli chcesz zrobić coś, co uważasz za słuszne, to po
prostu zrób to - i tyle.

> PS. zrezygnowałem nawet już ze Sceny na korzyść Usenetu... :-) tylko nie
> podawaj publicznie do wiadomości mojego handle'a ;-)
        ;) Widzisz, właśnie o to chodzi. Nikt nie lubi być oszukiwany - więc
albo musisz oszukiwać tak dobrze, żeby nie dać się złapać, albo postawić
sprawę jasno, mówiąc np. 'używam pseudonimu, bo mam do tego powody
mniej-więcej-takie-a-takie, proszę, uszanujcie to'. Ta druga metoda
bardzo dobrze działa - robili tak i Jaryła i Ronan i Zenek Kuciapowski.
        Chodzi o to, żeby rozmówcy mieli wystarczajace podstawy do założenia,
że ich szanujesz, a nie mieli podstaw podejrzewać, że próbujesz się
zabawić ich kosztem.

Pozdrawiam :)
Nina

--