Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:29:29 MET

On Fri, 13 Nov 1998 21:48:07 GMT, Darius Jack wrote:
>Pozostaje mi jedynie udzielenie ci rady, abys sie osobiscie zwrocil do
>AT&T i udostepnienie wynikow testow dla STU III.
>Przyjmujac twoj tok myslenia, to kazdy kalkulator trzeba by najpierw
>testowac. A to robi fabryka, a algorytm to pracowuja np. informatycy.

I co ? Pentium nie potrafil poprawnie dzielic liczb. Wczesne 386
mylily sie przy mnozeniu. Bylo tez pare innych bledow.
Proponuje gdzies znalezc Windowsa 3.11, i odjac tamtejszym
kalkulatorem 3.1 od 3.11 ..

>Jezeli powiesz , ze kalkulator nie zawiera gwarancji na prawidlowosc
>obliczen to to nie nazywa sie gwarancja, a testami i naturalnie fabryka
>moze ci je udostepnic.

A w razie wpadki fabryka wymieni kalkulator na sprawny lub zwroci
pieniadze. Kara za zle naliczony podatek pozostanie ...

J.