Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 22:48:07 MET

Janusz A. Urbanowicz wrote:

> ROTFL>...
>
> Wiesz co.. nawet AT&T nie daje gwarancji bezpieczenstwa na STU III (ten
> telefon z clipperrem), a to jest w tej chwili najlepsze dostepne na
> oficjalnym rynku.
>
> Alex
Pozostaje mi jedynie udzielenie ci rady, abys sie osobiscie zwrocil do
AT&T i udostepnienie wynikow testow dla STU III.
Przyjmujac twoj tok myslenia, to kazdy kalkulator trzeba by najpierw
testowac. A to robi fabryka, a algorytm to pracowuja np. informatycy.

Jezeli powiesz , ze kalkulator nie zawiera gwarancji na prawidlowosc
obliczen to to nie nazywa sie gwarancja, a testami i naturalnie fabryka
moze ci je udostepnic.
Jack

Niemniej nie widze wspolnego punktu dyskusji, zatem jezeli uwazasz
inaczej to w indywiadulanej sprawie zwroc sie do wskazanego producenta
tutaj AT&T, moze to bedzie dla ciebie autorytet.