Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:29:32 MET

On 12 Nov 1998 21:42:09 GMT, Dawid Kuroczko wrote:
>Cały problem polega na tym, że w obecnych warunkach nie widzę szans
>na powstanie czegoś lepszego, więc co najwyżej można cieszyć się z
>tego co jest. Przecież TPSA mogłaby się w ogóle w to nie "bawić".
>Wtedy trzeba by korzystać z kont u ISPów/na uczelniach. Powstałby
>problem, że studenci blokują modemy uczelniane (i nie tylko studenci

Spoko spoko - niektorzy moze juz nie pamietaja, ale przed
uruchomieniem 202122 bylo juz paru "masowych" providerow, z cenami na
niewysokim poziomie.. Piekny przyklad jak monopol nieuczciwie zwalcza
konkurencje :-)

Ja tam sie patrze dosc optymistycznie. Chyba Netia i inni operatorzy
nie mysla ze jak mi przysla oferte taka sama jak TPSA to ja od razu
wymienie telefon ? Mam nadzieje ze sie troche zastanowia jak
przyciagnac do siebie klientow. Niektorzy juz sie zastanowili.

Do tego callback z Multinetu, te nieliczne kablowki, moze pare
spoldzielni i "osiedlowych" providerow ..

J.