Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Adam Kozubowicz (adam_at_interdata.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 12:30:52 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

[...]
> Nie wszedzie - tylko tam gdzie czas potrzebny na wlamanie jest
> mniejszy od czasu SKUTECZNEJ reakcji ciecia. Mozna sobie wyobrazic

Jasne, ale patrząc z drugiej strony można sobie wyobrazić, że
potencjalny włamywacz uzyskuje istotne informacje za pomocą przekupstwa
osób pilnujących :-) I choćby ich było kilkuset (jeśli warto się włamać
to może warto przekupić wszystkich? ;) ) to do włamania i tak dojdzie -
więc stuprocentowa gwarancja już nie jest taka do końca stuprocentowa.
Po prostu takie autorytatywne stwierdzenia są moim zdaniem nie do końca
poważne. Sam podchodzę z dużą rezerwą do wszelkiej reklamy i informacji
która zapewnia, że NIGDY, ZAWSZE, 100% - prawie zawsze coś jest
niedopowiedziane. A nie lubię jak ktoś próbuje ze mnie strugać wariata
:-)

Pozdrawiam
Adam Kozubowicz
Tapir

--
Adam Kozubowicz   -   InterData s.c. Łódź al. Kościuszki 3
                      tel./fax  (0-42) 639-81-71 639-81-72