Re: Anonim (kwestia techniczna, bez zwiazku z watkiem)

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 13:18:31 MET

Artur Grzymala wrote:
>: Panie Arturze, czy nie myślaleś o nowszej wersji swojego automatu
>: do pisania na News tak by zamieszczaţ miţy nagţówek z podaniem czyje
>: sţowa cytujesz?
>Drogi Panie Andrzeju, prosze zwrocic uwage, ze moje posty zawieraja
>odnosniki jedynie do cytowanych, z reguly jednego, a gdy jest ich wiecej,
>to zaczynaja pojawiac sie w tresci informacje o autorach poprzedzajace
>cytat, ale tylko jako wyrozniki. Zarowno w pierwszym jak i drugim przypadku
>autora/ow mozna jednoznacznie okreslic.
>Moim zdaniem prezentowana opinia jest wazniejsza w dyskusji niz nazwisko
> [...]

Moim zdaniem jednak wazne jest kto wyraza jaka opinie chocby dla tego, by
moc sensownie sledzic dyskusje. Ty jako jedyny nie podajesz odwolania w ciele
listu, stad prosba - latwiej sie to po prostu sledzi bez zagladania w naglowki
postow. Oczywiscie Ty nigdy nie idziesz z ogolnym pradem -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.