Re: ...kwestia techniczna, bez zwiazku

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 12:20:04 MET

Jaroslaw Zielinski napisał:

>Artur Grzymala wrote:
[...]
>Nastepny, ktory chce reformowac Usenet? Watki, podpisywanie - ciekawe co
>bedzie nastepne?

Jak to co? Alternatywny UseNet z nowym nazewnictwem. Osobne gałęzie dla
uczniów, studentów, pracowników spółek z.o.o. i akcyjnych. A jeśli nie
wypali, to w każdej grupie umieści post "ta grupa nie istnieje"...

>Jaroslaw Zielinski

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting