Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Mariusz Kruk (kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 10:25:28 MET

On Tue, 03 Nov 1998 12:37:05 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Panie Szymonie,
>po co wielkie slowa, ze nie mozna.
>Mozna.

Toż to K...ruszwicy można dostać.
Masz sto par:

AAAAAAAA - 00000001
AAAAAAAB - 00000002
itd. w porządku leksykograficznym (czy jak to się tam nazywało)
Może być nawet nie kolejne sto par, tylko jakieś tam rozrzucone...

a teraz powiedz mi jakie mam hasło na swoje konto, skoro jego kod jest
58767433.

Pozdrofki dla wszystkich jeszcze czytających ten wątek.