Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:46:34 MET

Zbyszek wrote:

> smarkacz napisał

> O widzisz. Ja go już jakiś czas temu splonkowałem (przy okazji historii z
> Andrzejem) i gdyby nie twój post, to bym nawet nie wiedział, że odpowiadał
> na mój post ;)). Boję się tylko, że dyskusja może skończyć się np.
> anonimowym telefonem na uczelnię ;)).
>
> Pozdrawiam -
>
> --
> Zbyszek
> okon_at_fnet.pl
Czy kazdy temat musi sie konczyc bzdurnym komentarzem.
Piszcie sobie prywatnie co chcecie, ale jak jest temat
nieuczciwa reklama

to napiszcie choc troche na temat
lub dodawajcie:

nie na temat re: .....

Mnie temat interesuje o niestety loicze, ze czegos sie dowiem, a
jedyna wiedza to nieraz ble, ble, ble.
Jack