Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 00:13:12 MET

> Nie. Ale ja nijak sensu w Twojej poprzedniej wypowiedzi nie widzę. Albo
> jakiś złośliwy serwer coś pokaszanił,
Nie, ucialem sie w palec nozem.
> A szacunek oznacza zarówno powstrzymanie się od wyzwisk czy
> insynuacji,

Tez tak myslalem, ale z drugiej strony widze, ze liczne re: zawieraja
bluzgi , wyzwiska i moze to ma wzbogacic dyskusje, chociaz sam nie wiem.

> Zbyszek
> okon_at_fnet.pl

No masz racje, ale czy to o nieuczciwej reklamie bylo ?

Z nieuczciwa reklama to jak z samochodem, ktory ma luzy w kierownicy.

100 metrow jedziesz prosto i nie naruszasz przepisow o nieuczciwej
reklamie, ale po 1 km sciaga cie juz na prawo/lewo te kilka metrow,
po kolejnym kilometrze znow kilka metrow i po 100 kilometrach zbaczasz
ten 1 km w lewo/prawo

A policjant ci mowi, ze jedziesz nie po autostradzie a po lakach, a ty
sie tlumaczysz, ze tu krajobraz ciekawszy.

Napisalem o tym sensownie na przykladzie promocji ciasteczek w
supermarketach. A co to za roznica ze zjadane ciasteczko to inne niz
zapakowane.

Tak samo jeden w stanach powie ,ze za .// nie sa w stanie sie polaczyc z
serwerem www.costam.pl, powie drugiemu i tych dwoch napisze , ze polski
www.costam.pl nie jest widoczny w stanach , jeszcze kilku sie dolaczy i
serwery wirtualne wyjada z kraju za ocean i okaze ze laczenie sie
z www.firmapolska.pl to firmapolska, ale www za oceanem.

Bedzie widoczny w stanach, a administrowanie serwerem wirtualnym przez
siec w kraju czy za oceanem to tyle samo pracy.

Mam pytanko,
czy polski dns moze obslugiwac krajowy IP dla www.firma.com ?
Jack