Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:05:40 MET

On Thu, 05 Nov 1998 11:13:09 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Ta baza w postaci fragmentarycznej pojawi sie w kazdym sklepie
>internetowym.
>Imie, nazwisko , idxxx
>czyli tel z 913/917, i idxxx.
>Dobre sklepy internetowe maja 100 i wiecej klientow dziennie (wiecej ?)
>100 x 365 = 36.500 par tel =idxxx /rok
>Czy to nie wystarczy, aby po roku podac klase, typ algorytmu , a potem
>w certyfikatach dopuszczeniowych algorytmow znalezc jego nazwe i opis.

no i co to da ???
wyobraz sobie sytuacje, ide do tpsa, podpisuje umowe na korzystanie z
Internetu, wpisuje w rubryce swoj numer telefonu, login pod ktorym
chce sobie wejsc oraz proponowane haslo, ktore moge sobie zmienic przy
pierwszym zalogowaniu.
tak samo robi kazdy inny z ilus tam setek tysiecy chetnych na
korzystanie z internetu. powstaje przez to baza danych ktora w postaci
fragmentarycznej trafia do sklepu Internetowego, Ty ja dostajesz i
odnajdujesz klase algorytmu.
...to te komputery sa juz takie madre, za na podstawie tej bazy sie
domysla co napisala reszta ludkow na tych formularzach ???

Milego odkodowywania.

pozdr
futszak
komorka chwilowo nieczynna