Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:29:32 MET

Wojtek Globus wrote:

> no i co to da ???
A czego to nie da ???

> wyobraz sobie sytuacje, ide do tpsa,
Ale tego tpsa nie chce i nie masz gdzie pojsc.

podpisuje umowe na korzystanie z
> Internetu, wpisuje w rubryce swoj numer telefonu, login pod ktorym
> chce sobie wejsc oraz proponowane haslo, ktore moge sobie zmienic przy
> pierwszym zalogowaniu.
> tak samo robi kazdy inny z ilus tam setek tysiecy chetnych na
> korzystanie z internetu. powstaje przez to baza danych ktora w postaci
> fragmentarycznej trafia do sklepu Internetowego, Ty ja dostajesz i
> odnajdujesz klase algorytmu.
> ...to te komputery sa juz takie madre, za na podstawie tej bazy sie
> domysla co napisala reszta ludkow na tych formularzach ???
Nie jest to mozliwe dla milionow uzytkownikow.
Jezeli sie nie zgadzasz to wskaz rejon swiata gdzie tak jest.
np. tpsa sie rozproszy jako siec np. 100 ISP.
I uzyska najpierw licencje dla swoich 100 ISP.

> Milego odkodowywania.
>
> pozdr
> futszak
> komorka chwilowo nieczynna

futszak pomysl.
Twoj id do swiatowego www ustala sie w przeglardarce np. Netscape nie w
TPSA, co ma id, haslo .
Do ogladania www nie trza unixa.
To bylo 5 lat temu, ze swiat byl przez UNIXa.