Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:05:38 MET

On Thu, 05 Nov 1998 11:15:18 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

>To maja pecha. beda anonimowi - ze wszelkimi tego konsekwencjami.

a nie prosciej zrobic normalne logowanie, ktore przy uzyciu skryptow i
tak dziala blyskawicznie ???

_____________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^_

>Niestety - zbiorowa! Lepiej odcinac jedna centrale jak cwiercmilionowe
>miasto...

przeczytaj jeszcze raz co napisalem powyzej i zaznaczylem.

>Pretensje mozna zglaszac do operatora telekomunikacyjnego
>(TPSA) - niech sie staraja, niech to unowoczesnia - w koncu ponoc sa
>znakomicie dochodowa firma...

...tylko ze poki co zarowno 0202122 jak i te zabytkowe centrale sa
wlasnoscia tpsa....

>Ja rozumiem ze to co pisze jest ci
>niemile bo opisales sytuacje w jakiej sam sie znajdujesz -

alez nie ma sprawy, na razie dyskutujemy, gdyby numer z ktorego
dzwonie sie identyfikowal myslalbym dokladnie tak samo :-)

>ale z faktu
>ze gdzies na (przepraszam cie Fusztak, ale musze to tak okreslic)
>zadupiu funkcjonuja telefony na wybierakach kolowych (bo z tych na
>korbke na 0202122 raczej trudno dzwonic) nie nalezy wyciagac wniosku
>ze standard uslug w calej sieci telefonicznej nalezy rownac w dol do
>tych zabytkow.

ale ciagle mnie zastanawia, czy nie mozna zastosowac NORMALNEGO
LOGOWANIA Z HASLEM I USEREM ???

>Przydzielac w/g tych cyfr jakie dotarly na wezel dostepowy. Jak beda
>pytania dokladniejsze ze strony prokuratora na ten przyklad - to niech
>po bilingach szukaja kto mogl dzwonic...

o tym, ze jest to mozliwe potem, to wszyscy doskonale wiemy, nawet jak
numer sie nie identyfikuje to mozna sobie spokojnie trafic po logach
bez potrzeby przetrzepywania bilingow z calej Polski, ale znowu sie
okazuje ze madry Polak po szkodzie, czyli jak Ci serwer padnie na
tydzien, bedziecie mieli strat na taka sume, ze by mozna bylo podpiac
futszaka specjalnym swiatlowodem pod Poznan i sprawa zajmie sie
prokurator to wtedy ktos raczy odciac ta centrale od serwera i juz.

>A jak raz czy drugi klienci
>ktorym dostep jest naprawde potrzebny zostana odcieci to milych
>tekstow kierownictwo TPSA od nich nie uslyszy - moze jakis skutek
>ciagle upominanie sie o pelna identyfikacje w koncu (optymista ze
>mnie, co?) odniesie?

ale tych korzystajacych z Internetu jest duzo, juz predziej raban
podniosa ci, co nie moga sie dodzwonic na komorki do niektorych co
sobie poodcinali anonymous-ow, a zapewniam Ciebie, ze dzwoniacych na
komorki jest w Polsce znacznie wiecej niz korzystajacych z Interntu
poprzez 0202122.

pozdr
futszak
komorka chwilowo nieczynna