Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:09:35 MET

Lech Szychowski wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
>
> :> W algorytmie losowym nie jest.
> : Algorytm ma byc deterministyczny.
>
> A to niby dlaczego? Bo Darius Jack tak napisał? ;)))
To naprawde nie ma znaczenia przy zalozeniu, ze idxxx maja zostac
utworzone lub zostana utworzone na stale po pewnym okresie.
Czyli , ze po np. roku baza zostanie utworzona dla miliona abonentow.

Jezeli algorytm ma generowac idxxx on-line, bez bazy, to aby wymoc
powtarzalnosc tel = idxxx, element losowy nie moze sie pojawic.

Jezeli sie pojawi to bedzie to crypt unixa, a to nie unix, nie crypt.
Jedno haslo, czyli idxxx na cale zycie.

Jezeli dopuscimy zmiane idxx po pewnym czasie to juz widze te podania do
dyrektora TPSA,
Szanowny Panie Dyrektorzy,
zwracam sie o zmiane mojego idxx z uwagi na wazne sprawy sluzbowe :
np.
telefon i internet byl uzywany caly rok przez wynajmujacego moje
mieszkanie, obecnie najem sie skonczyl i uzytkownikiem bede ja
osobiscie.
Zatem prosba jest uzasadniona.
(czy to ladnie brzmi).
jaxck