Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122 bylo re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:03:04 MET

Lech Szychowski wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
>
> : Na podstawie nawet 100 przykladkow mozna okreslic klase i typ algorytmu.
>
> Do boju.
>
> : Bedzie wiadomo czy to DES/RSA/crypt /...
>
> Chcesz spróbować? Proszę bardzo. Podaj mi 100 napisów nie dłuższych
> niż 128 znaków, a ja podam Ci dla nich wyniki kodowania.

Numer telefonu to min. 7 znakow 0-9.
Ilosc certyfikowanych algorytmow kodowania jest znana , gdyz sa opisane
i z nazwy wymienione.
Oczywiscie kazdy moze w domu pisac algorytmy, ktore i tak nie wejda do
uzytku komercyjnego.
Mozna uzywac kluczy sprzetowych, ale tutaj tez jest 5-10 znanych
producentow na swiecie i zasad kodowania jest ogolnie opisana i znana.
Jack