Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 23:08:30 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> writes:

> Jezeli dopuscimy zmiane idxx po pewnym czasie to juz widze te podania do
> dyrektora TPSA,
> Szanowny Panie Dyrektorzy,
> zwracam sie o zmiane mojego idxx z uwagi na wazne sprawy sluzbowe :
> np.
> telefon i internet byl uzywany caly rok przez wynajmujacego moje
> mieszkanie, obecnie najem sie skonczyl i uzytkownikiem bede ja
> osobiscie.

A dyrektor odpowie:
Niestety jest to niemozliwe ze wzgledow technicznych. Moze Pan naturalnie
zmienic numer telefonu, wtedy zmieni sie takze id.

Jakis problem?

Tylko ze nie wiem dlaczego wszyscy uwazaja, ze te cale "id" maja
byc przez jakas mafie (administratorow serwerow?) kolekcjonowane,
zbierane, katalogowane, i chyba sprzedawane roznym direct marketingom.
Przeciez to dzialaloby tak samo jak w przypadku telefonow - czy ktos
zbiera czyjes telefony itp? Zreszta mozna je przeciez znalezc w ksiazce
telefonicznej, a jak wiadomo i tak zastrzezone nie bylyby identyfikowane
(w kazdym razie z blokowaniem prezentacji).

W ogole nie wiem skad sie bierze problem - podobny zreszta jak ten
z identyfikacja na centralach analogowych (w sensie linii analogowej).
I dlaczego nikt go nie widzi na liniach cyfrowych - czyzby tam bylo
inaczej?

--
Krzysztof Halasa