Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: smarkacz (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:49:52 MET

on Thu, 05 Nov 1998 21:09:35 GMT, Darius Jack wrote:
> To naprawde nie ma znaczenia przy zalozeniu, ze idxxx maja zostac
> utworzone lub zostana utworzone na stale po pewnym okresie.
> Czyli , ze po np. roku baza zostanie utworzona dla miliona abonentow.
>
> Jezeli algorytm ma generowac idxxx on-line, bez bazy, to aby wymoc
> powtarzalnosc tel = idxxx, element losowy nie moze sie pojawic.
>
> Jezeli sie pojawi to bedzie to crypt unixa, a to nie unix, nie crypt.
> Jedno haslo, czyli idxxx na cale zycie.

Ehh.. ja rozumiem że jak tyle piszesz to już nie masz czasu
czytać co piszą inni ale bez przesady. Przecież już doszliśmy,
choć niekoniecznie dzięki Twoim światłym uwagom że userid
powinien być utworzony raz, losowo i zapamiętany.

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]