Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwonia

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 19:00:48 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

> Zreszta nie wiem z jakiego powodu nikomu nie przeszkadza CLIP na komorkach
> (i to prawdziwy CLIP, z prawdziwym numerem), a identyfikacja w sieci
> juz przeszkadza.

No cóż, osób, które potencjalnie mogą Cie zidentyfikować poprzez sieć może
być _znacznie_ więcej, niż osób do których dzwonisz. Po za tym w Twoje dane
z sieci tak szybko nie znikną. Pozatym nie wiesz przez kogo Twoje dane mogą
być wykorzystane...
Identyfikacje w sieci, widziałbym raczej na podstawie jakiś kluczy, coś jak
pgp, których nikt nie mógłby podrobić i dawały pewność, że ja to właśnie ja,
a nie np. inna osoba korzystająca akurat z mojego telefonu.

--
                 _[   Łukasz Trąbiński   ]_
pgp key: finger:lukasz_at_inx.pm.waw.pl, sys adm @wsisiz.edu.pl